Happy Birthday!

By Rara - Sunday, January 17, 2010


Hello everyone! Since today is my birthday, my dad treated us with deliciooous Chinese food at Al-Munawarah Restraunt last night. We thougt of buying 10kg of Rocal Canin's cat food at Jingles - unfortunately, that uncle has closed his shop, ofcourse, because when we were there, it was 8.40 pm!

 Sono ato sugu, migi ni muite, iiya kuruma ga migi ni mukeru wake naijan! Otousan ga sugu ni Chine Restraunt ga  aru tokoro ni mukaimashita. Dono you na omise ka yoku wakaranai kara maa iika! Omoshirosou dashi. Itsumo onaji toko tumannai shii na! Koko no hou gam ashi yaro? Kono mise ie kara sonna ni tookunai kedo, naze daka itta koto ga nai. Ano same no ushiro ni aru yatsu, eigo de, 'fin' to iu soup wo tabetayo!

Sedap sangat! Kenyang sangat juga. Nasib baik tak ambil nasi putih, bahis lah tergolek-golek tak boleh sampai kereta. Tapi alhamdulillah, dikurniakan perut yang besar (hah?). Maksudnya, boleh makan banyak lah, cuma lambat sikit. Ingat tak form 5 tahun 2009 yang muka cina2  tu? DIa kerja kat situ! Anak tauke kedai tu kot. Kedai tu semua cina2 yang masuk islam je kerja. Funny funny, not really. Haziq kata ni kedai satu malaysia sebab as usual, mestilah ada sorang dua kaum muka hitam kan.

Ramai kawan yang dapat sbp, dengar cerita, nak pergi. Penipuuuu, kata tak nak pergi. Masa mabi result hari tu kata tak nak pergi? Tak sayang Sijil Menengah Agama ke? Tak faham langsung. Entah kenapa emo sangat. Kalau macam Amir Izwan, sekolah kebangsaan pergi sbp faham lah juga. Ni dari sekolah agama, bukan agama subject SPM je, subject SMA. Tak sayang ke? Bukan selama ni korang gelakkan aku gagal ke? Kenapa nak pergi macam tu je? Selama ni korang fikir apa kat subjek SMA tu?

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment