Dah cuti sekolah.. :D

By Rara - Saturday, August 27, 2011


Akhirnya! Bermula lah minggu ulangkaji untuk percubaan SPM.. (hari ni rasa nak post dalam Bahasa Melayu). Masih berbaki sebelas hari sebelum SPM. Eh, silap. Percubaan SPM. Insya Allah, masih dalam persediaan mental, fizikal, spiritual, dan sebagainya. Semoga tidak mudah bongkak diri dan lupa untuk berikhtiar.. Kadang-kadang bila makin banyak ulangkaji, rasa macam makin lupa pula nak solat hajat & sebagainya.. :(

Perancangan untuk minggu ni, buat latihan, latihan, dan latihan.. Alhamdulillah buat latihan kat kertas lain, tak conteng, boleh buat banyak kali. Sebab memang dah beli semua buku latihan kat kedai tu!! Mungkin bukan semua, tapi yang agak-agak best tu semua dah beli..

Sibuk bercerita tentang belajar, tak cerita pula tentang raya.. Nanti tahun depan tak dapat pula baca pasal raya 2011. Hhhmm.. Apa ya. Oh! Baju raya thaun ni warna kelabu. Kain ayah beli masa beliau outstation ke luar negara.. Memang ayah beli untuk baju raya pun. Taste warna ayah. Baju raya lagi satu, saya beli warna putih & polka dot pink! Nak pakai dengan tudung pinkkk.. Suka pakai baju warna pink, sangat sesuai dengan saya.. Bukan perasan ok, memang semua orang cakap macam tu. Bukan semua orang boleh pakai pink tau.. Berlagak! :P

  • Share:

You Might Also Like

5 Comment

  1. selamat hari raya and all the best fr trial :)

    ReplyDelete
  2. you, too fifahhhh. ;)
    p/s. still tak boleh comment. :(

    ReplyDelete
  3. Slmat hari raya...do ur best for trial spm..
    let see this first...http://gadget-2u.blogspot.com
    The 2nd post, i think suitable for u...good luck and get it!!!gambate imouto-san

    ReplyDelete
  4. Slmt hari raya,maaf zahir batin..Do the best for ur trial..before that,let see this first.http://gadget-2u.blogspot.com/...I think the 2nd post is suitable for u..Do your ur best and get it!!!gambate imouto-san....

    ReplyDelete
  5. thankyoouuu for the wishes ! the 3rd is suitable for u.. :P

    ReplyDelete