Istimewa buat adik2 form three

By Rara - Monday, December 06, 2010

*sorry.. ni pn copy paste from what i commented  on a person.. tak sempat nk update blog*

2 tahun(sampai form 5) sekejap je.. aku pn dr form 1 lg nk pindah kot. aku pn masuk lewat gak. siap buat group **** samttaj lg. huhu xD but then, dh form 3 besar sikit. fikir2, apa laa sgt nk dikejarkn kt international school segala mcm.

a...pa la sgt yg ada kt sklh agama kn. kain mcm bdk sekolah rendah. tdg labuh mcm selimut =,=" bdk2 batak bnda tah hape2. tapi penting ke benda kecik2 tu, semua tu psl org lain. not abt us. kejar la apa yang baik utk diri sendiri. kita selalu tak sedar kebaikan2 yg Tuhan bg :'(

muzakirot tu.. malas hfl pn, janji ddk kelas tak tido & fhm cukup bagus dah. org nk ilmu kann. tinggal 2 tahun je dpt peluang kutip segala ilmu yg ada kt sekolah agama. 2 tahun je. lepas ni takde dah. insya Allah la, mesti rata2 orang nak sambung pelajaran bukan dalam bidang agama kn. same goes to me. so, never mind.

jangan risau, time cuti sekolah boleh lepak dgn budak2 bukan sekolah agama. sabar je lah time sekolah ni.. kita nk ilmu kn. nnt dh tua, takut menyesal pulak lepaskan peluang belajar kt sekolah agama kite yg dah tua lagi buruk tu.

personally i myself hate everything about sekolah agama except the knowledge i get. huhu yang penting bukan dari mana ilmu tu dtg, tp ilmu tu sendiri kn. nak dpt benda baik mmg kna sabar.

faham juga knp nk pindah.. sgt2 fhm. lagi2 bile semua geng dah takde, then dihimpit masalah pula di sekolah. wuwuwu :'( ok dont wanna talk about it :D

walaubagaimanapun, pindah ke mana2 pun, sentiasa update pelajaran2 yg bdk sekolah agama yg tah pape ni ye. jgnla buang cmtu je apa yg dh blaja 3 tahun ni. sayangg sekali ♥

P/S. sorry if anyone offended by this post, truelly from my heart, as a remind for myself especially. cheers

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment